Tagi

Na początku grudnia zostałam wyróżniona przez Zaszewkę nagrodą Liebster Blog Award. Bardzo dziękuję za nominację i choć minęło sporo czasu, to z chęcią odpowiem na zadane pytania 🙂
796aa-liebsteraward

Jakie miejsce wybrałabyś na wymarzony wyjazd zagraniczny?
Najlepsza byłaby podróż dookoła świata 🙂

Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Reksio, Konik Garbusek, Wilk i Zając…

W jakim kraju chciałabyś zamieszkać na stałe?
Dobrze mi tu, gdzie jestem

Kto jest Twoim ulubionym poetą?
Wolę prozę 🙂

Rolki czy rower, a może hulajnoga?
Pieszo 🙂

Kim chciałaś zostać jako dziecko?
Przedszkolanką, chciałam też pracować w sklepie 🙂

Kim byłaś w najbardziej szalonym śnie jaki pamiętasz?
W snach najczęściej występuję jako widz, ale pamiętam jeden z dzieciństwa: uciekałam przed czarownicą, która jechała na deskorolce 🙂 później przez długi czas bałam się zasypiać 🙂

Kot czy pies?
Wolę psy, choć koty mają w sobie coś magicznego 🙂

Zdrowa żywność czy fast foody?
Zdrowa żywność – wegetarianka od czerwca 2013 🙂

Srebro czy złoto?
Zdecydowanie srebro

Wschód czy zachód słońca?
Jedno i drugie 🙂

Zabawa polega na tym by odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą oraz zadać własne 11 pytań autorom wybranych blogów. W związku z tym, że w blogowaniu nie jestem jeszcze specem, pozwolę sobie nie nominować konkretnych blogów. Jeśli natomiast ktoś chciałby przyłączyć się do zabawy, to zapraszam. Oto moje pytania:

1. Ulubiona pora roku to…
2. Co robisz, gdy masz zły nastrój?
3. Kawa czy herbata?
4. Co sprawia Ci największą radość?
5. Ranny ptaszek czy nocny marek?
6. Radio, TV czy książka?
7. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś/zabrałbyś na bezludną wyspę?
8. Góry czy morze?
9. Twoje największe marzenie to…
10. Prowadzisz bloga, bo…
11. Miasto czy wieś?

